Fri jakt på magra?!

Den här tråden diskuterar artikeln Fri jakt på magra?!.
Inlägg #1: Postat: 2001-11-01 18:51:00
Tompan
JA! Här var det den text jag väntat på! TACK! Jag har samma problem, kan aldrig äta upp mig. Läs min text "Fetma eller inte"
ha det!
Inlägg #2: Postat: 2001-11-01 19:21:00
Juanita Zanetti
Man kan ju knappast säga att det är synd om oss smala men visst håller jag med dig. Jag är inte så smal, jag tränar och har kurvor men de tjejer som ser ut som K.Moss får nästan stå ut med lika mycket skit som de som ser ut som R.Barr men jag har ändå svårt att få sympati för den smala.
Inlägg #3: Postat: 2001-11-01 20:58:00
Diana Falheim
Jag förstår hur du känner dig. Jag äter flera ggr om dagen och går inte upp, jag tränar lite då och då
Inlägg #4: Postat: 2001-11-01 23:13:00
Lena
När jag gick i högstadiet var det en tjej som led enormt. Hon var oerhört smal och brukade ha helly hansen under kläderna så att hon skulle se liiite rundare ut. Förmodligen är det så att när majoriteten lättare går upp istället för ner, fokuseras allt ljus på det. Det är lika jävligt för er som har 300 km/timmen-förbränning.
Inlägg #5: Postat: 2001-11-02 09:14:00
Anna
Okej, två fel blir inte ett rätt men det är knappast konstigt att det är som det är eftersom vi har en hel värld som hyllar det smala idealet bakom oss. Man kan inte bara vända på alla frågor, som är vanligt här på Sourze, utan att ta hänsyn till bla historiska faktorer.
Laddar...