Känslan av att förlora hoppet om att få barn

Den här tråden diskuterar artikeln Känslan av att förlora hoppet om att få barn.
Inlägg #1: Postat: 2010-01-13 12:13:00
Bente
Tack att du delar med dig. Känner din smärta och du inger även hopp för andra då du visar på naturens motionens och näringens hjälp i läkningsprocessen. Har du tänkt på att det kan finnas ett barn i världen menat för dig utan att det behöver bäras fram av din kropp. Livet är så konstigt och oförståeligt i bland.
Inlägg #2: Postat: 2010-01-13 13:15:00
angus
Med få ord har du gripit tag i mitt innersta och jag fick läsa sakta en gång till, underbart gripande att läsa och jag har full förståelse för att du skriver böcker, du har verkligen vad som behövs.
Inlägg #3: Postat: 2010-01-13 23:09:00
sunny fri
Gripandeoch lätt att ta till sig!Som ung tänker man sig nästan självklart att man kan få barn om man vill . Men så fungerar inte livet.Jag kan förstå bara lite grand för min period av mörker varade så kort tid.Men när min enda dotter dog och vi inte tycktes få flera barn var jag kapabel att stjäla ett! Sedan kom de då: de 2 andra. Men jag hade fått en inblick i en för mig osannolikt grym värld.
Vi har en författare här på Sourze som vanligen skriver deckare.Men hon har oxå skrivit boken" Älskling vi blir inte med barn".Jag syftar givetvis på Ramona Fransson. Jag skrev en artikel om boken här.Läs den gärna men ännu heller:läs boken!: Länk: sourze.se
Laddar...