|
Inlägg #1: Postat: 2001-10-24 15:17:00
|
|
gisela |
Det är väl klart det är. Om ingen kollade skulle man ju sluta göra såna där skitprogram.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-10-24 15:22:00
|
|
Michael Lundahl |
Ingen tvingar dig att titta. Och varför skulle den publiken behöva avstå bara för att just du får klåda i häcken av programmen? Gisela-censur? "Sorry... men Gisela tycker inte om programmet så nu måste ni sluta sända". Eller ännu bättre... Tankekontroll. "Sorry... men Gisela har bestämt att detta är kasst så nu måste ni tycka så och sluta titta".
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-10-24 15:26:00
|
|
Marita |
För det första har jag inte sagt det är nåt problem. UNDRADE bara om människor tyckte det var vettig underhållnig.
För det andra. Har jag någonstans i min text dissat människor för att de tittar på programmen?
Det var bara en stilla undran.
Sen hur du kan nämna Monty Python och Silikon i samma andetag är ju också ett mysterium.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-10-24 21:05:00
|
|
Michael Lundahl |
Hur jag kan nämna "Monty Python" och "Silikon" i samma mening? Mycket enkelt: De har samma underhållningsvärde för mig... d.v.s. någnstans i trakten mellan "mycket lite" och "inget". Att du inte fattar vad folk ser i programmen berättar bara en enda sak: Du fattar inte. Du har inte tänkt efter vad folk kan se i programmen. Det betyder inte att det inte finns en anledning. Utan bara att du inte har förstått.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-10-24 21:26:00
|
|
Marita |
Precis så e de. Jag har inte förstått det intressanta med tips på hur man fixar sin murra.
|
| |