Levnadskonstens almanack

Inlägg #1: Postat: 2009-08-19 08:49:00
Pia K
Jag hoppas att folket på sourze förstår att jag inte är prostituerad.
Såna här problem finns. Jag refererar till Misantropen, pjäs av Moliere. Det är exakt samma problen, med skillnaden att kvinnan var 20 år, det är inte jag och att hon verkligen uppförde sig som en tjugoåring, det gör inte jag. Jag hänvisar till den manliga huvudrollen.
Inlägg #2: Postat: 2009-08-19 09:01:00
peter_
Pia, jag försöker hoppa över alla kommentarer från RebellRobert et al, villka kommer så fort du skriver något, så jag vet inte hur denna fråga väckts. Ingen här tror att du är prostituerad. Däremot är du förföljd av en "stalker", en person som inte verkar kunna ta att du dumpat honom. Han gör ju bort sig totalt. Jag brukar se honom stå och råma vid Slussen ibland och då brukar jag ibland påminna mig hans mobbningsförsök mot dig och funderar över vad det är för komplex han brottas med. Det är svårt att bli ratad och jag förstår att han mår dåligt. Hittills har inget framkommit som säger mig att du har gjort något konstigt eller har några andra problem än denne "stalker". Fortsätt att skriva och ignorera honom och hans trollkompisar.
Inlägg #3: Postat: 2009-08-19 10:05:00
Utforskaren
Instämmer kloka ord av dig Peter.
Inlägg #4: Postat: 2009-08-23 02:15:00
snälla mannen
Det är ju rent jävla patetiskt att behöva läsa så mycket fördomar å skitsnack både ifrån Pia k och hennes nya beundrare/Peter_.Ni anklagar rebellrobban för att vara en stalker??? Då vet ni inte vad en stalker är för något.Jag undrar vem som mobbar vem? men en sak vet jag iallafall å det är att det var knappast Pia k som ratade rebellrobban utan rebellrobban som dumpade pia k för att hon va så oschysst å taskig mot honom och skällde ut honom för minsta småsak.Så jag undrar verkligen VEM som gör bort sej totalt här egentligen? knappast rebellrobban i allafall.Han är tillräckligt omtyckt av dom flesta friska människor så han behöver aldrig mer ta någon skit ifrån avundsjuka och missundsamma surkärringar å gubbar!
Laddar...