Semester hindrar Robban att träffa sonen

Inlägg #1: Postat: 2009-07-24 11:58:00
susanna s
Inte om det inskränker på barnets rätt att träffa sina biologiska föräldrar anser jag. Om man som fosterförälder fortsätter sinn uppdrag när ett så tydligt rättövergrepp skett som i Robbans fall så är man inte bättre än lägervakterna i nazityskland som bara gjorde sitt jobb. Man har ett moraliskt ansvar att säga upp sitt uppdrag.
Inlägg #2: Postat: 2009-07-24 17:06:00
Bheatrice
Det var allt en j-vla jämförelse, fosterföräldrar gentemot nazistiska lägervakter. Tror du verkligen att du hjälper Robban, genom att uttrycka dig så plumpt och illa???
Inlägg #3: Postat: 2009-07-25 00:04:00
RebellRobban
Ja,hur skulle du själv må om din son eller dotter blev kidnappad på noll grunder av en socialförvaltning Bheatrice?
Därför kan jag förstå susanna s jämförelse till 110.För i mitt fall så är det precis så som susanna s skriver att Farsta stadsdelsförvaltning har begått ett mycket stort och väldigt vidrigt rättövergrepp både mot min son och mot mej som jag nu kommer att dra fram i ljuset och belysa tills jag får tillbaka min tvångsplacerade son som socialförvaltningen i Farsta har kidnappat på noll grunder...
Laddar...