Hur det är att bli inbjuden till SVT:s Debatt

Inlägg #1: Postat: 2008-09-15 15:19:00
Ramona Fransson
Jag vet inte? Jag träffade Janne Josefsson innan programmet, på baksidan, jag stod och rökte och då pratade vi glatt och otvunget om att min man också var uppvuxen i Biskopsgården, som han själv. Och jag gjorde som jag blev tillsagd, viftade med handen. Självklart var det fel att klappa Peter Sunde, en gång, på axeln, men jag var frustrerad och förbannad över att jag inte kom in i diskussionen om moralen i att någon annan hade lagt in bilderna och att ingen vill ta ansvar.Idag pratade jag med Manne, researcher på Debatt,han ringde angående milersättningen. Han erkände att de hade gjort fel, dels med att det var för många inbjudna, dels att inte jag heller blivit informerad om att upplägget hade ändrats i sista stund. Jag sa att om någon vill ha med mig i morronsoffan eller Go´kväll får dom gärna ringa. Men till Debatt kommer jag inte igen, så länge de har detta upplägg. Tack för ditt stöd Karin.
Inlägg #2: Postat: 2008-09-15 20:19:00
Kent Katt
Ja, nu behöver Ramona allt stöd hon kan få. Hur skall hon kunna gå vidare i livet efter detta?
Laddar...