Inlägg #1: Postat: 2008-07-25 02:45:00
|
RebellRobban |
Ja du Pia;det finns ju alltid en orsak till varför man blir den man blir inte sant???
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-07-25 03:10:00
|
RebellRobban |
Jaha,så du meanar att du tycker det är bra att soc tvångsomhändertar barn utan saklig grund då? Eller att det är bra att föräldrar slänger ut sitt eget barn på gatan när den bara är 16 år gammal? Å sen förstår jag inte varför du tror att jag skulle vara mot spärrvakter? En av mina bästa kompisar jobbar ju som spärrvakt å han har jag känt i 18 år så vem är det som tror på sina egan fantasier????
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-07-25 06:11:00
|
Pia K |
Barn blir inte omhändertagna utan saklig grund. I så fall skulle fler barn bli omhändertagna.
Föräldrar kan också göra fel, men det gäller att se sina egna brister och åtgärda dem och inte skylla allt som händer på andra.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-07-25 06:14:00
|
Pia K |
Sen vill jag slå ett slag för Inger här! Tyckte först att hon var cynisk, men jag har upptäckt, att det är hon inte. Ingen människa mår bra av att förstöra för andra människor! Osanningar däremot- ska bestridas, tycker jag.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-07-25 06:25:00
|
Pia K |
Precis, det finns en orsak till varför man blir som man blir!
Om jag hade skyllt på mina föräldrar, skulle jag varit död nu. Du vet, föräldrar är också människor, värda att älska på sitt sätt- och om de gör felaktiga saker, betyder inte det, att man själv ska ta efter- och göra likadant.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-07-25 14:46:00
|
RebellRobban |
c
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-07-25 14:51:00
|
RebellRobban |
Patetiskt Pia å behöva förklara men visste du att 20.00 barn tvångsomhändertas och tvångsplaceras varje år utan saklig grund av soc? Varför tror du föreningar som Pappa-barn,stulen barndom å samhällets styvbarn mfl finns? du vet,det finns snälla å bra pappor som inget hellre vill än att ta hand om sina barn för att mamman e sjuk men hindras av bittra,mamshatar femenister som inget hellre vill än att krossa våra barn å deras framtid...
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-07-25 14:52:00
|
RebellRobban |
Tycker du det e bra,moget eller friskt?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2008-07-25 14:56:00
|
Pia K |
Tyvärr Robban! Den förståelse du fått, har inte hjälpt och tagit all min tid. Nu förstår jag inte längre. Bättre att du inser dina egna fel och brister!Kul va!
:-som du själv brukar säga!
Bättre är att dra dig ur och ägna dig åt din karriär med dina underbara vänner, i stället för att gräva mer i det här. Lär känna dig själv innan du hoppar på alla kvinnor! Din mamma , är den första du ska hjälpa. Det är en kvinna.
Tack för mig!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2008-07-25 15:04:00
|
RebellRobban |
Jag känner mej själv tillräckligt väl för å fatta att jag inte är värd å vara din privata hackkyckling längre.Jag kan nog räkna ut ett å annat för egen del.Du vet,jag är inte dum i huvet om du trodde det! Jag vet mitt eget värde å jag är värd å ha ett bra,harmoniskt å kärleksfullt liv.Det är min tur nu, vinden har vänt....
|
|
Inlägg #11: Postat: 2008-07-25 15:06:00
|
RebellRobban |
Varför skulle jag hjälpa min mamma som har skitit i mej i 18 år????
|
|