|
Inlägg #1: Postat: 2001-10-08 22:58:00
|
|
Jens |
Du är bara för mycket. Översittare och liberala kvacksalvare finns det gott om men du är bara för mycket. Jag föddes 1980 och om du nu är äldre än jag som jag antar så säger det mer om dig än mig *skrattar*
Nej jag fördömer även Sovjets förtryck av Afganerna och hela Sovjets imperium och politik men jag fördömer Storbritaniens förtryck innan dess men den kände väl du inte till, eller?
Jag är ung men inte dum! Sen om du är äldre det spelar ingen roll för du kommer inte med mycket ändå.
/J
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-10-09 09:53:00
|
|
Stefan Holmqvist |
Vad innebär "Liberal kvacksalvare"? Är det en mutation av brännvins-moderat? Nej, Jens. Skippa personangreppen. Jag kan min historia och känner till UKs övergrep där i mitten på 1800 talet. Dom är helt ovidkommande när man analyserar den svält som finns där i dag. Sovjetunionens terror som upphörde ganska nyligen är det inte. Kan vi skippa radikalteatern nu Jens?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-10-09 09:58:00
|
|
Stefan Igen |
Talibanernas terror och anakronism har kostat mer människor livet än vad USAs bomber kommer att göra. Tidigare har det varit tyst från den salongsradikala vänstern när det slaktats afghaner. Nu har det förhatliga USA rykt ut efter ett scenario som inte riiiiiktigt går att jämföra med Chile/Vietnam så det får gärna fortsätta att vara tyst.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-10-10 18:11:00
|
|
Jens |
Vad definerar du som personliga övergrepp?
Jag har blivit kallad en hel del här och jag erkänner att mina grodor inte varit mkt bättre.
"radikalteatern" spelar vidare och vilken publik den fått.
|
| |