Lagerjobb - ingen hit för en tjej

Inlägg #1: Postat: 2008-02-22 13:00:00
Eleni Schmidt
Solklart fall av sexuella trakasserier. Ta upp det med Academic work.
Inlägg #2: Postat: 2008-02-22 14:26:00
PerJ
Beklagligt.
Inlägg #3: Postat: 2008-02-22 14:28:00
Valdemar J
Efter att ha läst dina tidigare artiklar har jag svårt att tro på den här versionen.
Inlägg #4: Postat: 2008-02-22 19:16:00
Ragnhild Blücher
Läste i en Allersroman för några år sedan om en liknande historia. Chefen hade lagt upp sin penis på kvinnans skrivbord och sagt: Ska du behålla jobbet, så får du suga av mig först. Hon vägrade och fick sparken.
Men du lurar nog dom flesta med din story, så den är inte helt omöjlig för kvällspressen.
Inlägg #5: Postat: 2008-02-24 19:58:00
Franklin
Halleduttanemej vad synd det är om dig då! Du verkar vara en ovanligt lättstött och bitter liten brud notera min manliga härskarteknik. Problemet med dig, och alla andra som du, är er ofattbara förmåga att bara se det ni vill se. Är du tex säker på att chefen flörtade med dig? Kanske var han bara ovanligt snäll, något du i så fall belönade med ett ganska ruttet beteende. Kanske inte så konstigt om han frågade ifall du hade mens. Hade du det?
Inlägg #6: Postat: 2008-02-25 17:37:00
Inger Olsson
Elin: jag uppfattar inte att det du beskriver här direkt handlar om sexuella trakasserier.
Det finns oskrivna regler även för den som kommer ny på en arbetsplats. T ex involvera dig aldrig med chefen. Du skulle givetvis inte ha åkt med honom därför en man tolkar ju då att du KAN vara intresserad av honom. Om han nu var nyfiken på dig
Laddar...