|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-23 11:07:00
|
|
Mysan |
Har alltid undrat vem som får villan och vovven medan vi andra singlar springer runt i cirklar.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-23 11:46:00
|
|
Pia K |
Den som får villan och vovven, är den som tänker mest krasst. Den andra får ofta inget eller blir lurad- antingen på pengar eller egendomar. Den känsligaste förlorar oftast, men är starkare på ett annaat sätt, än den som tänker krasst. Så tror jag.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-23 22:24:00
|
|
Sunny |
Jag tror inte på den där romaliknande fantasin av kärlek som utestänger hela världen för 2 samheten. Man är en människa när man är 18,en annan vid 40 o förhoppningsvis en 3:e vid 60. Jag träffade Min Käre vid 18.Jag har svårt att se oss leva i en isolerad 2 samhet i alla desa år? Däremot bor vi fortfarande i hop liksom make nr 3 som jag fick vid 35 år:han blev oxå kvar i hushållet.Det fanns en make till emellan under bara 5 år: han gick vidare.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-24 09:26:00
|
|
Mysan |
Ja vad ska vi medelålderws kvinnor göra? tar man en yngre får man problem med deras morsa ch syskon tar men någon med barn blir man inte godkänd.Tar men en äldre så är det intesamma sak.Nej confession of a woman med jennifer fox dokumentären speglade den moderna kvinnas problematik väldigt bra.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-24 10:08:00
|
|
Pia K |
Håller med! Det är bra att prata om de här sakerna, för man får veta saker man förut inte tänkt på. Själv har jag förlorat egendomar, men vunnit livet, kan man säga.
Svårt att passa in, med alla fördomar familjen har t.ex. Håller med!
|
| |