Mitt 100:de bidrag på Sourze

Inlägg #1: Postat: 2001-09-27 10:14:00
Stefan Holmqvist
...and a welcome article it is!!! Jag hoppas det blir hundra till! "Jag ska ärligt säga att jag missade Claes Croners artikel..." HAHAHA. Du har inte ens läst den. Ja djävlar....
Inlägg #2: Postat: 2001-09-27 10:38:00
sus
Grattis till 100. Jag beundrar dig på många sätt även om jag inte alltid tycker som du. Min signatur är tre bokstäver, men jag skriver så gott som alltid ut min hela e-postadress där mitt fullständiga namn framgår, så jag hoppas att det inte är mig du räknar til fega klubben.
Inlägg #3: Postat: 2001-09-27 10:43:00
Juanita Zanetti
Jag har inget emot dina artiklar men när du började skriva om WTC och USA så blev jag arg. Du glömde fort bort att alla muslimer inte är terrorister och att alla muslimer inte är religiösa. Jag tror inte att du är sån som människa men det syndes inte i dina artiklar, du visade bara upp den vidriga människan som skrek på hämd och det gjorde mig arg. Annars har jag inget emot dina artiklar, vissa är till och med väldigt bra.
Inlägg #4: Postat: 2001-09-27 15:54:00
Per Poulsen
Grattis, Ramona. Du är en frisk fläkt som gör Sourze mer levande. Själv fyller jag 100 om nio artiklar. Vad säger du om ett race till 200?!?
Inlägg #5: Postat: 2001-09-27 16:02:00
Hamid Sarve
Ärligt, jag tycker att det är beundrarsvärt att du står för det du säger och att du har ork att skriva så mycket. Sen att innehållet inte är alltid genomtänkt är inte hela världen. TIPS: försök att ta reda på lite mer fakta innan du skriver! Påståenden som t.ex. "det finns inga judiska bosättningar i Gaza" är lite av "förneka-förintelsen-stilen". Försök kanske att känna hur det känns för indianer, afrikanska slavar, vietnameser, araber och etc som har förtryckts av USA. Annars är det bra jobbat!
Inlägg #6: Postat: 2001-09-27 18:13:00
Björn Jönsson
VARNING! SÄRSKRIVNING...
Inlägg #7: Postat: 2001-09-27 19:50:00
nihilisten
Internet är mycket dåligt utbyggt i Spanien som väl är.
Inlägg #8: Postat: 2001-09-28 03:24:00
claes croner
Även jag har en tresiffrig sign. 007.
Tyvärr kan jag inte bistå Amonar. Jag har inte kvar min kommentar.
Tacka Pop-Frida för det.
Vad menade Amonar med help yourself. I sure do. All the time. På Sourze får jag ingen hjälp. mest bara skäll. Be my guest -var det kanske det Amonar menade.
Det betyder: det bjuder jag på.
F.ö. var Amonar nr 100 ett av de sämsta jag sett av denna flitiga skribent.
CC 007
Inlägg #9: Postat: 2001-09-28 03:28:00
claes croner
Oye Amonar
Estando en Espana aprovecha para leer mas q´escribir. Hay tanto.
Lee Lorca, Cervantes, Jimenez, Cea.
Como decia la otra: help yourself.
CC
007
Laddar...