Jag trodde ingen brydde sig

Inlägg #1: Postat: 2001-09-26 00:59:00
Marcus P
Det var inte meningen att det skulle vara roligt. Med ironi menade jag bara att jag skrev motsatsen till det jag menade. De allra flesta saker jag skriver är saker där jag står för det jag skriver utan ironi eller annat. Imorgon kommer f.ö. en del tre, där jag bemöter "argumenten" med mina egna argument. De riktiga.
Inlägg #2: Postat: 2001-10-03 02:09:00
Kalvis
Ironi kan vara underbart. Jag tyckte den funkade OK i M.Ps artikel, och blev lika förvånad som han själv.

Nu när ironi varit "inne" ganska länge så är det inte konstigt att folk som du tröttnat och inte vill ha det längre. Ironi är uttjatat. Ironi är för hypade mediekillar som egentligen inte har nåt att säga.

Men är det verkligen så? Nej, jag tycker inte det. Jag tycker att ironi är en skön konst som kan väcka många känslor och tankar.

Varför inte?
Inlägg #3: Postat: 2001-10-03 02:09:00
Kalvis
Ironi kan vara underbart. Jag tyckte den funkade OK i M.Ps artikel, och blev lika förvånad som han själv.

Nu när ironi varit "inne" ganska länge så är det inte konstigt att folk som du tröttnat och inte vill ha det längre. Ironi är uttjatat. Ironi är för hypade mediekillar som egentligen inte har nåt att säga.

Men är det verkligen så? Nej, jag tycker inte det. Jag tycker att ironi är en skön konst som kan väcka många känslor och tankar.

Varför inte?
Laddar...