|
Inlägg #1: Postat: 2007-10-18 12:45:00
|
|
Billy Butt |
DEt enda jag kan kommentera är att det INTE finns några "nakna heliga män" i Pakistan - har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas. Islam tillåter inte nakenhet. jag undrar om du inte blandar ihop detta med Indien där många heliga män går halvnakna?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-10-18 12:50:00
|
|
Jocke S |
Man kan alltså göra ett par intressanta kopplingar här med risk för övertramp! Var hon medverkande i korruption, eller ställde hon bara upp? Och blev utnyttjad och oskyldigt anklagad? Hon blev ju ändå vald och omvald!
Och varför lyckas/vill nu inte media ge en rimlig hypotes, åtminstone, om någons slags möjlighet när nu sanningen tydligen inte går/tillåts att finna i ett korrumperat Pakistan?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-10-18 12:54:00
|
|
Jocke S |
Ja jag har sett en i alla fall. Kanske det var en sinnesförvirrad och jag blev felinformerad antagligen. Gick mitt i stan, inte en tråd på kroppen men målad med vitt. Hände i Lahore eller Rawalpindi. Ingen verkade reagera, men det är väl som i Indien, de småtokiga går omkring fritt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-10-18 12:59:00
|
|
Janne B |
De småtokiga går fritt omkring - precis som här alltså ;-
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-10-18 13:03:00
|
|
Janne B |
Hela Bhuttohistorien handlar väl om att hon tillhör Pakistans finaste familj eller klan. Därför kan hon återvända nu utan att ha valts till något alls just nu. Hennes synder har blivit henne förlåtna utan att de ens ha utretts - som jag fattat saken. Gäller samma för lägre stående personer?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-10-18 13:09:00
|
|
Jocke S |
Dina reseskildringar är i alla fall intressanta, och den om Elvis. Men som sagt, det finns andra, som en viss "omusikalisk duett" mest rymmande ett antal falsktoner. Fast precis som i "Idol" är detta ju i viss mån underhållande. Ändå tror jag att prestigen för er BÅDA i duetten minskat avsevärt. Således båda, själv har jag slutat att besöka den "idiot"nivån.
|
| |