|
Inlägg #1: Postat: 2007-10-01 23:36:00
|
|
Janne B |
Gammal man måste nog vila lite innan jag tar i tu med detta. Heja på Yngve!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-10-02 06:07:00
|
|
Inger-Sofia |
God morgon yngve.Frustrerande,när man jobbat med något och det sen försvinner och man får börja om.Jag upplever,att man kan aldrig skriva exakt som första gången,när man var inne i DEN känslan,engagemanget, går det inte att få till orden,inehållet på samma sätt.:- Det var , kanske det glömnda,som ville hänga med in, i artikeln,som därför saboterade,för att du ,skulle få tänka, en gång till och komma på det glömnda.k.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-10-03 11:36:00
|
|
Joakim Steneberg |
Yngve. Det där har jag också upplevt, att texten har försvunnit, även som nyss när jag kommenterar på sourze. Ibland kan man ju hitta det genom "ångra" eller "tillbaka". När jag trycker på "ctrl a" och sedan på "ctrl c", då försvinner texten ibland om jag tryckt på visst sätt. Min dator bara. någon? Men det finns en anna sak:
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-10-03 11:41:00
|
|
Joakim Steneberg |
Än värre är det med de som bara läst "halva artikeln", som inte förmår eller vill kommentera själva budskapet utan drar iväg någon helt annastans. Det är trist att genomtänkta och välskrivna artiklar inte tillåts generera en vettig diskussion. Jag hade faktiskt inte förväntat mig att sourze på flera plan skulle vara BARA så här barnsligt och ytligt som man kan se rätt ofta. Tack för ordet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-10-03 12:27:00
|
|
Janne B |
Joakim/ Problemet är att vi är för få debattörer,skrivare, kommentatorer här.Vi var många fler för 4 år sedan. Då kunde en artikel snabbt dra 1000 läsare./ Så frågan är egentligen hur vi ska få in fler engagerade begåvade personer här...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-10-03 14:18:00
|
|
Joakim Steneberg |
5 Visst visst Janne! Det kanske är läge att aktiva här funderar på orsaken? Om vi är vi någon bra reklam utåt?
|
| |