|
Inlägg #1: Postat: 2007-08-29 18:14:00
|
|
Yngve K |
Hej Inger-Sofia..välkommen tillbaka. Jag har saknat Dig.Även om Paul Johnson är en övertygad antikommunist så skriver han väldigt bra när det gäller att beskriva den historiska utvecklingen och han förtjänar att bli läst.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-30 12:41:00
|
|
Inger-Sofia |
: TACK YNGVE*
Har/haft fullt upp med hästen och byggnationer,och hinner inte alltid gå in och kom.på sourze. ibland vill jag ge upp och sälja henne ,då jag funderar-vad sjuttsingen jag gett mig in i-det är som mycke häst i hästen,så att säga,att träna henne,leda...bara det, är att ge sig ut på äventyrligheter,men det går framåt,att ge upp nu, vore som att neka livet att lära mig tålamod,tillit till mig själv och hästen- ge nya erfarenheter och insikter.kram
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-30 12:58:00
|
|
Sunny |
I-S Å vad kul! Hoppas verkligen du får gjädje av din häst: lite avundsskukl få man väl vara?
Men du har verkligen ett "hästarbete" framför dig.
Skriv en atrikel om detta" att bli med häst "vetja!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-30 15:36:00
|
|
Janne B |
Jag nog vore det kul med en artikel på temat att bli med häst. En artikel som låg en bar bit över hästflickenivån. Jag läste flera sådana...en gång.Vad vinner man när man nu offrar så mycket. Jag far runt i det svenska landskapet och ser alla dessa vita häststängsel, som heter ngt annat.Jag saknar alla traktorer av de mest märkliga konstruktioner....Så jag har faktisk skriven en artikl här om Arvid o en traktor.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-08-30 15:53:00
|
|
Inger-Sofia |
God eftermidag janne..ja,:en braaa bit över ungflicksnivån.Det är nog så här för mig,att hästen får mig att spränga mina egna gränser,se vad jag klarar av,testa hur stor påverkan psyket har på mina smärtor,om jag mår bra,om än ibland motgångarna,tar hem dagens skörd,så vet jag att jag har utmaningar att se fram emot och det fyller mig med en livsgnista,som inte går av för hackor.Men det är ett experiment,min kropp har satt käppar i hjulet för mig förut,men då får jag väl hitta nya vägar.kram
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-08-30 20:32:00
|
|
Sunny |
Jag minns artiklen om Arvid o traktorn. Nu väntar jag på I-S o hästen!
|
| |