|
Inlägg #1: Postat: 2007-08-29 15:27:00
|
|
Chris.X |
Visserligen tillhörde jag inte de största, men efter 8års stenhård styrketräning med olika träningsprogram, kostscheman, och kosttillskott syntes det absolut att jag tränade. Mycket. Lite nu och då fick man nedlåtande kommentarer frän andra män i stil med "Jag tycker det finns viktigare saker än att hänga på ett gym...".
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-29 15:30:00
|
|
Chris.X |
Det enda jag ville säga men aldrig sa, för jag är så snäll : var i stort sett: "Ja, jag tränar. Och lägg av med att vara så himla avundsjuk, för om du visste hur mycket tid, energi och pengar jag lagt ner på träning och kost samt kosttillskott skulle du nog inte vara så himla avis längre. Och vad gör du själv istället? Sitter och tittar på TV? Är det så mycket bättre än att ta hand om din kropp?"
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-29 15:33:00
|
|
Chris.X |
Däremot tror jag inte ett dugg på att snygga killar får mera sex. För när jag själv var en vältalig, trevlig enligt mig själv :, välklädd och väldigt vältränad så var det inte många flera tjejer som visade intresse. Jo, en person har aktivt raggat på mig, och det var på TipTop, och det var en KILLE. :
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-29 15:34:00
|
|
Chris.X |
Däremot har jag pratat med killar som är fula som stryk, men får nästan hur mycket sex som helst. Det är inte hur du ser ut, utan hur man pratar. För det mesta. Dessa killar kunde snacka för sig, ordentligt och det gick nästan alltid hem. Man kan säga att dom hade "det". Och att jag inte hade "det". :-P
|
| |