|
Inlägg #1: Postat: 2001-09-14 16:38:00
|
|
Jacob |
Ja man upphör akdrig att förvånas över människors dumhet.... Sorgligt. Bra skrivet i ett viktigt ämne!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-09-14 16:59:00
|
|
Hemlig |
Du har nog inte varit i arabländerna och sett hur det är,hur de orespekterar de kristna.Och i Egypten dödar de till och med de kristna eller tvingar de att bli muslimer.Muslimerna vill ta över hela Europa,och jag har inte fel nu.De säger att de inte har något emot europeerna,men det gör de för att inte bli utpekade!I arabländerna tillåter de inte ens att bygga en kyrka till de kristna,men här bygger vi hur många moskér som helst till de.Det var nog allt jag har att säga,men det finns mycket mer.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-09-14 17:11:00
|
|
James |
Väldigt bra, och tyvärr nödvändig, artikel.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-09-14 19:23:00
|
|
Juanita katolsk och muslim, men tror inte på GUD. |
Det kommer nog att lägga sig. Jag hoppas att människor fattar bättre än så, att de fattar att det är inte deras granne som är ansvarig för dådet i New York. De människor som går runt och jublar åt det, de kommer från hela världen, från latinamerika, sydeuropa, afrika och mellanöstern, kan ju tänka om. Vad är det de jublar åt? Människors död, att människor dör är tydligen en seger för vissa. Jag fattar inte.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-09-14 21:35:00
|
|
en människa |
tack...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-09-17 11:06:00
|
|
en muslim |
så länge usa lägger sig allas problem så kommer det flera attacker varför inte alla sköta sina problem. och ge fan i blanda sig i varenda landsideologi västvärlden har egen ideologi vi muslimer har egen ideologi i väst världen har kvinnan makt medan hos oss är det mannen har makten det är samma skit
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-10-30 18:26:00
|
|
Lotta |
Det var den här artikeln jag relaterade till. Av rent retoriska skäl använder jag alltså samma terminologi som Du. Menar alltså inte att jag vare sig HATAR eller är SMYGRASIST. Fy skäms att inte kunna argumentera utan att komma med elaka personliga påhopp. Tror Du på fullt allvar att jag Hatar på grund av att jag företräder någon? Och att Du nu har avgjort att jag inte är öppen och tolerant.. Nej, nej .
|
| |