Arabiska sanningar

Inlägg #1: Postat: 2007-08-02 10:31:00
Solen
""Med sina pengar har de judarna tagit kontrollen över världens medier, nyhetsbyråer, press, bokförlag och radiostationer"

SÅÅÅ är det inte sant då ??? Jag har alltid lutat mot att det stämmer.Genom att kolla lite snabbt på USA och Sverige.
Inlägg #2: Postat: 2007-08-02 10:33:00
Solen
Ps vem äger Sourze förresten ?
Undrans om han får hemliga direktiv från sitt direktorat hihihi.
Hur fick han igång Sourze kanske direktoratet hjälpte han...Jaa så många frågor och så många tysta klagomurar som inte svarar en :-/
Inlägg #3: Postat: 2007-08-02 10:36:00
Solen
Å varför hatar så många judar kommunisterna ? Tja man kan åtminstonde TRO att dom flesta hatar kommunisterna,men mediavinklingen kanske beror på vilka som äger medierna
Inlägg #4: Postat: 2007-08-02 10:40:00
Solen
Så igentligen är det väl så att det är rika kapitalister Punkt som avskyr kommunism folkmakt demokrati och liknande som kan hota plånbokens storlek via minskat inflytande ??
Inlägg #5: Postat: 2007-08-02 10:44:00
Solen
Ps jag vet inte tillräckligt för att uttala mej om Darfur ,men visst låter det befängt...Men jag är ingen expert med insidekunskap om vilka medier eller företag som girigt och hänsynslöst verkar där.Fast visst kan man tänka sej att Sudans egen regering själva vet vad som pågår ?
Hursom vi borde inte tala om judarna utan isf specifiera det hela korrekt till typ benämningen "finansborgarjudarna"
Laddar...