|
Inlägg #1: Postat: 2007-07-31 11:28:00
|
|
Solen |
Tror ni mig inte så vänta och jämför med när sossarna är tillbaka vid makten igen.MEN först ska det va julafton för dom stygga gossarna 3 år till.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-01 11:20:00
|
|
Banestyrelsen |
Jag vill inte vänte i tre år, så kan du inte förklara redan nu hur de hör ihop och vad är det som är annorlunda nu som gör att man kan "komma ut" som våldtäktsman nu när man inte kunde det förut? Eftersom du är så säker antar jag att du har en väldigt fast grund för ditt påstående, så då borde du väl kunna dela med dig lite av din kunskap? Aningen lat/själviskt av dig att säga åt oss att vänta i tre år istället för att upplysa oss nu, anser jag.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-02 10:56:00
|
|
Solen |
Tja : Fast har du inte märkt hur alla smånassar och allmänsadister och andra psykos känslolösingar
Nu under borgarperioden tordats börja sticka fram sina fula trynen och propagera sina åsikter ?
Å snart så finns det ju en liten tjänstepiga/hora i varje hem...Så vadådå bry sig om andras känslor...Kanske dom tänker "dom där"
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-02 10:58:00
|
|
Solen |
Så köra över nån annans känslorVåldtäckt ex.
Eller rent generelt köra över och skita i konsekvenserna är ju det som propageras rent allmänt av vår nya EGOIST regering.Förstår du sambandet mellan ökade våldtäckter och borgare nu,enl mitt resonemang ?
|
| |