Vänsterns vridna värld

Inlägg #1: Postat: 2007-06-09 15:10:00
Joakim Steneberg
Jag håller definitv med om det senare! Och känner mig därför inte träffad i det avseendet.
Sen får man ju personligen avgöra vad det är värt, med tanke på kommentarer, betygsättning osv. Om man "går för långt" kan det ju bli en motreaktion som kanske inte är värd priset?
Inlägg #2: Postat: 2007-06-09 19:00:00
Lars Nilsson
Nej, Du brukar skriva lite halsbrytande ibland. Funderar nu på att skriva en artikel om varför svarta från Västafrika är bra sprinters och varför svarta från Östafrika är bra långdistansare. Kanske komplettera med varför det inte finns några svarta simmare i världsklass samt lite om ghettokulturen bland svarta i USA. Det bör bli en blodtryckshöjare hos vissa.
Inlägg #3: Postat: 2007-06-09 23:17:00
vox dei
OK, jag erkänner att jag gick i fällan...
Inlägg #4: Postat: 2007-06-10 08:35:00
grim
2// Ser fram emot den artikeln, det finns faktiskt forskning kring det området idrott/simning/etnicitet. Jag har läst en del av materialet.
Inlägg #5: Postat: 2007-06-11 23:40:00
Joakim Steneberg
2 Med tanke på det ständigt återkommande, idag även i SVD näringsliv. Varför inte skriva något om hur framgångsrika män förvandlas till "gubbväldet". Inte för att jag stödjer allt dessa män, och några kvinnor gör, eller inte gör. Men man undrar hur de själva, eller de som gärna för deras talan, kan acceptera att förolämpas eller avfärdas så enkelt! Av det växande gummväldet.
Laddar...