Inlägg #1: Postat: 2007-05-17 11:01:00
|
Eleni Schmidt |
"kvinnor vill bli försvarade" Vad vet du om vad alla kvinnor vill? De flesta av oss kommer du aldrig att lära känna, så generalisera inte mer än nödvändigt. Civil värnplikt för båda könen är en bra ide, men ditt feministhat gör att artieln får sämre verkan. Missförstå mig inte, klart du får tycka illa om oss, men för att din kritik ska bli mer slagkraftig föreslår jag att du lär dig mer om feminismen. Jag följer din nästa artikel med intresse.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-05-17 11:08:00
|
Joakim Steneberg |
Här skall det vara, tål att upprepas! Ursäkta att jag blir irriterad på dig som kvinna. Men det där är struntprat! Jag har aldrig som DU skrivit saker som "mansgris". Mina artiklar är en relevant kritik mot den könsfascism som feminismen utvecklats till, med ett oändligt antal exempel som bekant!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-05-17 11:10:00
|
Joakim Steneberg |
Jag gillar kvinnor, därför angriper jag feminismen, inget annat.
Och jag förstår det manliga dilemmmat, som är negligerat.
Kom med ETT ENDA exempel på att jag angriper kvinnor. Det är männnen som angrips, av er feminister. Ni bär er mycket värre åt än de flesta män. Och har fått medhåll av maktens män vilket motbevisar partiarkatsnacket!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-05-17 11:16:00
|
Joakim Steneberg |
Kvinnor vill bli försvarade? Ja vad tror du jag fått det ifrån? Jag hatar inte feminister, jag tycker synd om en del, kritiserar en del, och håller med en del.
Men svensk feminism och jämställdhet är en katastrof, och det är delvis männens fel!! Men mest den egotrippade extermfeminsimens!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-05-17 11:18:00
|
Joakim Steneberg |
Läs mina artiklar. Och kom med ett enda exempel om det så fega påståendet om "kvinnohat".
Antagligen har jag mer erfarenhet av kvinnor än du. I tid, och från en mer "överblickande horisont". Men jag uttalar mig inte om kvinnor, som ni feminister så nedlåtande uttalar er om män! Kom med bevis på motsatsen, och håll rent framför egen dörr!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-05-17 11:23:00
|
Joakim Steneberg |
4 "Extremfeminismen" skall det vara, ja man blir upprörd. Först alla generella beskyllningar som man under 30 år. Sedan får man inte gå i svaromål för det är "aggressivitet mot oss kvinnor".
Som sagt, ge ett enda exempel Eleni Schmidt, du som använder "mansgrisepitetet"!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-05-17 23:56:00
|
Joakim Steneberg |
Ja, jag fick inget svar här heller!
Så här skrev E.S. först: "Det mesta du skriver andas en enorm aggressivitet mot oss kvinnor."
Och sedan: "Jag följer din nästa artikel med intresse."
Sen vá de slut! Hur skall jag tolka det här? Och hur göra? Om nästa artikel inte "andas aggressivitet?" Då kanske inte E.S. "följer den med intresse"? Vad vill du ha för slags artikel E.S.?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-05-19 12:29:00
|
Joakim Steneberg |
När vi ändå båda är här E.S.: du kom med ett generellt påstående om mina artiklar, E.S.., och jag bad om ett enda exempel. Men det kom aldrig. Kan du precisera så skall jag föröka svara!
|
|