Mänsklig skuld till global uppvärmning ej bevisad

Inlägg #1: Postat: 2007-05-11 09:52:00
Inger-Sofia
..Vi kan lugnt fortsätta med att konsumera på vår väl-färd och fylla på sopbergen.Våra vattendrag.Många är svartlistade-fisken går inte att äta...gravida uppmanas till försiktighet.NEJ..det ligger alldeles för stora summor i potten-av olika vinstintressen från makt/politiker,för att jag skall svälja ner allt, vad olika vetenskapsmän och förståsigpåare uttalar ,säger sig veta-känna till.......
Inlägg #2: Postat: 2007-05-11 10:16:00
Inger-Sofia
...Det går att köpa mycke i detta samhälle.Lyfta fram.flytta bort från ljuskäglorna-det som vi världsmedborgare skall fås att känna till ELLER inte.Så jag väljer att tänka och se själv.Ta till mig,lyssna på olika röster, Följer sen -Sunda förnuftets.Naturens.Hur människor mår-utanför och inom sig,Det är dom främsta informatörerna om/över vårt klimat.SANNINGEn-den genuina tar sig alltid..förr eller senare ut ur lögnhärvornas/okunskapens/maktens trassel..
Inlägg #3: Postat: 2007-05-11 10:29:00
Inger-Sofia
Historien har redan visat oss på ,vad som hänt/händer när makthavare serverar sin soppor,med ingredienser som, lögner,mannipulationer,okunskap,vinstintresse, Så VARFÖR fortsätta att laga till den i soppan,vars recept vi redan känner till- Den Har ju inte blivit godare med tiden....*kryddorna*som är tillsatta ger fortfarande en bitter,syrlig eftersmak,som sitter i läääänge------...ÄN
Laddar...