Analsex är en kvinnofälla

Inlägg #1: Postat: 2007-02-20 15:43:00
Rickard Fransén
Jag skulle faktiskt vilja höra en riktig läkare säga detta, då jag har för mig att jag hört att detta rykte inte stämmer.
Inlägg #2: Postat: 2007-02-22 09:25:00
Truto
Jag har hört en läkare säga det i radions P1 för några år sedan. RFSU har också givit ut en liten skrift som berättar för våra ungar hur man bäst skall ha analsex för att undvika de vanliga skadorna. En sådan skulle ju inte behövas om kroppen vore skapt för det.
Inlägg #3: Postat: 2007-02-26 17:05:00
Chris.X
De som haft hanhund vet att den kan bli kåt och råka sätta på andra hundar i analen. Så då är tydligen hundar onaturliga. Dessutom tycker jag att vi måste upplysa alla homosexuella män som har analsex att de är onaturliga. Någon med ointelligent kommentar någon?
Inlägg #4: Postat: 2007-02-26 17:10:00
Janne B
Svar 2 Om en "storväxt man" ger sig på en pojke så uppstår självklart skador. Om inte genast så vid upprepning. Jag har hört om denna skrift från RFSU flera gånger.
Inlägg #5: Postat: 2007-02-26 17:14:00
Janne B
Det som skiljer hunden från mig är att jag på en medveten nivå kan Välja mitt sätta att leva.Jag kan överväga för o nackdelar med de kunskaper jag har. Hunden "sätter på" utan övervägande och funderar inte efteråt på saken.
Inlägg #6: Postat: 2007-02-26 19:59:00
Sunny
4 Janne: eller småväxt kvinna.
De män som är hetero o vill ha analsex själva brukar vilja bli smekta runt området o kanske vill de att kvinnan ska sticka in ett finger o smeka inifrån
Kvinnor vill förmodligen samma sak men eftersom jag inte har stor erfarenhet av kvinnliga partners får vi väl fråga de lesbiska?
Kvinnors analmassagestavar är i alla fall av ungefär fingeromkrets.
Inlägg #7: Postat: 2007-02-26 20:00:00
Sunny
Själv klart kan man få skador av ovarsam sex o analen är känslig.
Inlägg #8: Postat: 2007-03-13 18:37:00
MathiasAndren
Bara för att kroppen inte är skapt för att ha analsex betyder väll inte det att det är fel? I så fall kan man ju sluta flyga flygplan för kroppen är inte byggd för att vara i luften. Det finns mycket som är onaturligt här i världen men smaken är som baken, delad.
Inlägg #9: Postat: 2007-04-02 06:57:00
sphincter
Flickor far ju skador i vagina om man tar i lite for mycket eller kor for ofta. Lika onaturligt?
Laddar...