Mona Sahlin vinner aldrig ett riksdagsval

Inlägg #1: Postat: 2007-02-12 22:23:00
Unto S
Jag citerar Dixie Chicks: ”skämdes för att komma från samma delstat som president Bush”. Jag säger att jag skäms för att ha rötter i samma land som Järvenpää. Han skriver sina sverigedemokratiska artiklar i ”Kuriren”. Det finns många sverigefinnar som är rasistiska.
Inlägg #2: Postat: 2007-02-13 09:15:00
John Järvenpää
Eleni, det finns mkt tragik i vissa av ärendena, liksom det finns mkt/än mer missbruk av asylsystemet, men det var inte det jag dryftade.
Inlägg #3: Postat: 2007-02-13 09:18:00
John Järvenpää
Unto, du är ingen riktig finne, ty en riktig finne skäms endast för sina egna misstag, inte andras, även om min text inte är ett misstag. Den är i finsk sisu mot överhögheten, ngt som du saknar.
Inlägg #4: Postat: 2007-02-13 11:56:00
Eleni Schmidt
Du svarade inte på mina frågor. Vad har du emot invandrare och HBT personer?
Inlägg #5: Postat: 2007-02-13 15:09:00
Daniel Wijk
Man behöver väl inte vara emot HBTmänniskor elelr flyktingar för att avsky Sahlin? Jag vågar påstå att jag tillhör HBTmänniskorna samtidigt som jag tycker att Sahlin är en falsk vindflöjel. Hennes kappvändartakik gör att jag äcklas av henne.
Inlägg #6: Postat: 2007-02-13 20:07:00
Mats TCM
Jag tror jag aldrig i hela mitt liv hållit med en fp:are, men här håller jag med Eleni. Jag tycker det är alldeles utmärkt att fler killar uppmuntras till homosexualitet. För mig får alla killar i universum vara homosexuella. Desto bättre, ty då blir det fler tjejer över till mig.
Inlägg #7: Postat: 2007-02-14 10:52:00
Eleni Schmidt
Daniel, du har rätt, det klart man kan tycka illa om Sahlin utan att ogilla invandrare och hbt personer. Men när jag läser artikeln får jag intrycket att det är hemskt, hemskt att Sahlin gillar invandrarespelar det någon roll att hennes dotter har varit med en svart man samt att HBT människor intar stockholm unde pride festivalen.
Laddar...