Kicki - med all respekt - alla mår dåligt ibland

Den här tråden diskuterar artikeln Kicki - med all respekt - alla mår dåligt ibland.
Inlägg #1: Postat: 2007-01-16 19:08:00
Stig
Jättebra artikel. Varje enskild människa har i första och sista hand att ta hand om sig själv och leva det liv som känns bra. Att till varje pris pressa sig över sin förmåga är enbart dumheter och leder som vi ser till misär och svårigheter. Och framförallt inget att sprida kännedomöver till andra.
Inlägg #2: Postat: 2007-01-16 19:17:00
Majsan K
Applåder vilken bra artikel, skulle kunna ha varit jag skoja
Inlägg #3: Postat: 2007-01-16 23:14:00
Joakim Steneberg
Instämmer fullt. Varför hon haft det jobbigt är en sak, som oss alla när allt kör ihop sig. Varför hon går ut med det är en annan sak man kan undra över. Och varför DN drar sina otroligt överdrivna och tendentiösa växlar på ledarsidan, påpassligt tillsammans med Anders Borgs lilla söta feministförklaring, är en tredje sak. Vi betackar oss!
Inlägg #4: Postat: 2007-01-17 11:27:00
El Guatusi
Dominika, jag ser pa din sida www.forbannelse.se att du har 127 personer på din privata hatlista. En imponerande siffra! Kan du ge oss nyfikna nagra exempel pa personer du inte tal inom olika kategorier media, sport, kultur, politik osv?
Inlägg #5: Postat: 2007-01-17 16:04:00
Karin Holmberg
När folk svarar :"Jorå!" på frågan:"Hur mår du?" så har jag lärt mig, att folk egentligen mår SKIT!
Så på det sättet brukar jag också svara, då det "känns sämre",
Och även då det har varit riktigt illa.
Det är väl inte många man svarar: "Jo du, Det är riktigt för DJÄVLIGT ska du veta!"
Inlägg #6: Postat: 2007-01-18 00:38:00
Uno Hansson
Dominika, du är skön tycker jag, och har väl tyckt ända sedan jag såg dig sjunga med Alexander Bard m.fl. i Army of Lovers. Du skriver ju bra också.
Inlägg #7: Postat: 2007-01-24 01:17:00
CimEfraimsson
Du skriver kanske helt okej, visst. Men vad i helvete är forbannelse.se? Att du tillåts tjäna pengar på sån där skit borde vara emot någon sorts lag och all etik. Gillar inte folk som sörplar pengar ur barns plånböcker. Pinsamt, girigt och askorkat, verkligen.
Inlägg #8: Postat: 2007-04-10 12:53:00
robbe74
Nej det fantastiska med detta är att det är en offentlig person som uttalar sig. Ingen bryr sig om herr Svenssons krämpor!
Laddar...