|
Inlägg #1: Postat: 2007-01-06 13:14:00
|
|
Billy Butt |
Ha Ha Stålis - va du snackar! Klart du orkar läsa och du kommer att fortsätta läsa - och skiva dina förträffliga kommentarer - vad vore livet utan den saken? Sluta hyckla.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-01-06 17:34:00
|
|
stålis |
Du har fel. Jag kommenterade utan att ha läst och utan att ha läst Faddes brev eller vad Linda skriver.
Min enda kommentar hittills var en om Lindas låt i vilken jag nämnde att Pamela Anderson också sjungit in en. Cest tout, mon frere!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-01-06 17:35:00
|
|
stålis |
Allvarligt - vilka bryr sig? Gissningsvis mest kvinnor kategori yngre och som inte läser tyngre litteratur än Liza Marklund. Farväl till silikonbröst, för att parafrasera Hemingway!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-01-06 18:06:00
|
|
gatesman |
Haha, Hon vinner ju all sin uppmärksamhet på alla er som orkar bry er?? Är ert frånvaro av intellekt så stort att ni inte inser det?? Hur orkar man överhuvudtaget kommentera henne?Inse att hennes framgång lever på er...hon e ju smartare än alla er tillsamman , haha.
Lägg ner er tid på mer relevanta saker än Linda rosing, diggar ni henne så stå för h-vete för det, annars är era tafatta inlägg helt meningslösa...Word.
|
| |