Ungdomar idag ser sjukt lätt på sex

Inlägg #1: Postat: 2006-12-11 15:05:00
Viveca
Folk är dåliga på relationer och att bry sig och ta hänsyn.Det är bra med moral.Lärarna i skolan är övervägande inte så bra på att lära ut om sex och samlevnad eftersom deras eget liv inte fungerar så bra alla gånger. Flickan ska helt enkelt vara pryd.Man ska vara trygg i allt man gör och vara medveten.Konservativ moralväktare:-
Inlägg #2: Postat: 2006-12-14 07:59:00
madamehussein
Att vara pryd anser jag dels innebär att man fördömer andra, och dels att man låter bli att göra saker man egentligen vill, för att man tycker man själv är äcklig/moraliskt förtappad som tänker de tankarna. På vilket sätt kan detta vara något annat än negativt?
Inlägg #3: Postat: 2006-12-14 08:02:00
madamehussein
Därmed inte sagt att man ska tvinga sig själv till saker man inte känner för bara för att bevisa en poäng.......Detta har jag prövat själv och jag hur kasst man brukar må efteråt..... Läs även avsnittet om sex i satanistbibeln......måste erkänna att det var jävligt bra även om resten av boken sugerP
Inlägg #4: Postat: 2006-12-15 01:10:00
Viveca
Det där tramset om moraliskt förtappad osv vidare.Varför behöver vi ta temperaturen på moralen?När unga i dag inte har tillräcklig grund att stå på och världen är så snedvriden och objektiseringen ut av töser,så självklart måste jag säga åt tösen att vara pryd.Det är en försäkring emot ett sjukt samhälle där ungdomar inte verkar veta vad för ord dem använder och influenserna dem påverkas ut av är så sjuka!
Inlägg #5: Postat: 2006-12-15 01:16:00
Viveca
Jag vill att hon ska få uppleva vacker kärlek,riktig romantik.Det finns människor som är just de dem är!Skulle hon ta skada ut av det?-Svar nej.Skulle hon ta skada ut av sex utan kärlek i unga år?-Svar ja.
Laddar...