|
Inlägg #1: Postat: 2006-12-11 18:28:00
|
|
iza05 |
: Jag vet inte vad du hänger på för ställen, men de flesta krogar med kö brukar vara rätt sjysta krogar. Krogen jag skulle till var en krog där jag varit många gånger tidigare och haft hur kul som helst, eftersom det i regel brukar hänga riktigt trevliga människor där. Sen är det ju tråkigt att en väktare har lyckats få mig att tappa smaken för mitt favorithak.--->
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-12-11 18:28:00
|
|
iza05 |
--->Att stå i kö en stund för att komma in på ett riktigt trevligt ställe är inte på något sätt förnedring. Däremot en väktare som behandlar en som en fis i rymden en stinkande dessutom och inte en människa, det är förnedring.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-12-11 18:30:00
|
|
iza05 |
Dessutom skulle jag gärna vilja ha tips om krogar i Stockholm som är riktigt trevliga och utan kö det vill säga även utan aggressiva väktare. Tack. :
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-12-11 21:58:00
|
|
El Guatusi |
Iza: Anda sedan jag borjade ga ut Sthlm for drygt 20 ar sedan har situationen varit densamma: helliga dorrvakter, koer, fornedring - och fylla. Sthlm ar en fantastisk stad pa manga satt, men nar morkret faller forvandlas Malardrottningen till en riktigt sur hagga.
|
| |