Mitt namn är inte till salu

Den här tråden diskuterar artikeln Mitt namn är inte till salu.
Inlägg #1: Postat: 2001-08-23 15:45:00
Fredrik Jung Abbou
Amen. Jag svarade ngn igår liknande. att vinna i sig är inget mål om det inte görs med stil. Man är sitt eget varumärke precis som du säger. Sen så kan man ändock nå framgång, men folk med klass ser en ändock som trash enligt mig. Att säga att Expressen gör det, o folk läser det, så då kan jag oxo göra det är att kasta ribban på marken. Like school on a sunday-No Class!
Inlägg #2: Postat: 2001-08-23 15:47:00
Fredrik Jung Abbou
PRIDE!
Man ska ha pride i sitt arbete och i sig själv.oavsett om det är Sourzerubriker eller annat. Det är vackert när folk inte säljer sig hit och dit utan är återhållsamma i svåra frestande öppningar. nu är jag klar!
Inlägg #3: Postat: 2001-08-23 16:39:00
Marcus Priftis
Jag håller med. Men det som jag ser som den intressantaste aspekten av det hela är den som Ingvar Strid förde fram i sin artikel "Sourzerubriker - fångarnas dilemma". Att man avstår från att skriva bättre artiklar till förmån för sådana där man kan sätta en "kul" rubrik. Jag har märkt av det för egen del särskilt i början och jag tror att det i någon mån gäller alla skribenter. Även dig och mig och Ingvar Strid.
Inlägg #4: Postat: 2001-08-23 17:01:00
Roxanna Rossi
Applåder! Önskar att jag kunde säga det bättre själv...
Inlägg #5: Postat: 2001-08-23 19:04:00
Kajsa Kallio
Från en inventarie undrar vad det är för avskrivningstid som gäller för oss. Jag är inte bara skribent, jag sysslar med redovisning också till en annan: Du skriver precis, exakt det jag har tänkt så många gånger när jag skrivit något som kanske, på kort sikt, skulle genererat läsare läs pengar men ångrat mig för att jag, precis som du skriver, inte vill ha mitt namn förknippat med något jag inte kan stå för till hundra procent.
Inlägg #6: Postat: 2001-08-23 21:40:00
Lena Odell
Nyfiken..... efter läst Dina kommentarer på en del av mina artiklar blev jag nyfiken. Instämmer till fullo - det var det jag försökte få fram i min "Min nya mani" som egentligen hette ngt annat men blev lite redigerad......
Inlägg #7: Postat: 2001-08-24 13:36:00
Emil N
Altt handlar om pengar! Även i de bästa världar! Tyvär!
Tor inte annat om de som ger sina artiklar Uppseendeväckande Rubriker heller!
Om de fick så skulle de nog gärna jobba för "Se och hör"
Ex på Kassa Rubriker!
Shut up and suck!Frida Berglund
Laddar...