|
Inlägg #1: Postat: 2006-12-03 11:47:00
|
|
Anna Drangel |
Truto. "ge faan i de vuxna kvinnor som själva väljer hur de vill ordna sitt sexliv" Det är väl för fan inte kvinnornas eget sexliv de prostiuterade kvinnorna jobbar för! Eller har jag helt satt allt om bakfoten? Jag trodde deras jobb bestod i att bistå andra i sitt sexliv - deras eget sexliv tror jag inte dom tar betalt för.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-12-03 14:50:00
|
|
Truto |
"Den lyckliga horan" är ju hon som förenar nytta med nöje... trivs med sitt val och får betalt dessutom. Det ena utesluter ju inte det andra.
Slavinnorna det är de som mot sin vilja tvingas till prostitution. De skall naturligtvis hjälpas!
Ibland tror jag att det är fula, bittra och oattraktiva feminister som är avundsjuka på de kvinnor som lever livet, tar för sig och trivs... som inte vill att karlarna skall ha några andra alternativ än just fula, bittra och oattraktiva kvinnor.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-12-04 00:11:00
|
|
Sunny |
Anna: Sexarbetare måste givetvis serva kunden i första hand.
Men att många av dem har ett bättre sexliv än genomsnittskvinnan är väl inte så konstigt?
De har ju större urval o män som söker just sex o inen fru söker upp dem.Krav lös sex kan vara häftig sex i bland.
|
| |