|
Inlägg #1: Postat: 2006-11-22 21:33:00
|
|
Janne B |
Jag har alltså inget emot att alla domar läggs ut...men jag tvivlar lite på allmänhetens möjligheter.Jag känner folk som aldrig lyssnar på ett vettigt radioprogram o bara kikar på TV-såpor...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-11-23 07:32:00
|
|
stålis |
Främmande vore det mig att moralisera ljuger jag nu?. . . nå, jag vet vad du talar om. Tidsbristen. Tröttheten. Och ändå är så lilla jag så duktig att jag skriver som den värste grafoman. Fast kvaliteten blir ju tyvärr där efter, allt slarv, all språkligt ogräs etc.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-11-23 07:34:00
|
|
stålis |
Men ändå. . . vi på Sourze ägnar extremt mycket tid åt att diskutera rättsfall, Billy Butt, falska våldtäktsanklagelser, osv., så jag tror det vore många som skulle verkligen kolla domar på tingsrätternas hemsidor, om de las ut där i ett arkiv, i pdf t ex.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-11-23 07:37:00
|
|
stålis |
Kommer vara ganska upptagen de närmaste dagarna barnbarnen i helgen plus en tredje hund som min dotter tror lider av damp. Fast antagligen kommer jag skriva här med vänster hand medan jag matar minsta barnbarnet med nappflaska. Om man anstränger sig hinner man med allt. Det handlar om simultankapacitet!
|
| |