En man ringde på min dörr

Inlägg #1: Postat: 2001-08-17 15:16:00
trött
ibland tycker jag att du skryter med att du ger bidrag till olika organisationer. Ibland skryter du med hur invandrar vänlig du är. Nästa gång så är det att du är med på radio.
Inlägg #2: Postat: 2001-08-17 15:33:00
Jakob Ek
Skulle du vara partiledare? Vilken avskyvärd tanke. Du kanske inte kunde glädja honom, men du glädjer verkligen mig med ditt beslut. Tack.
Inlägg #3: Postat: 2001-08-17 15:35:00
Rickard Krasnovski
Tänk om ett rikstäckande parti hade haft en partiledare som sa "Om jag hade stått på Avenyn med en AK4 under kravallerna hade jag mejat ner alla ligisterna." Kan du tänka dig hur mycket DET skulle uppskattas? Tänk, Ramona, om du hade varit en offentlig person kanske du hade behövt tänka i alla fall en liten stund innan du gick ut med buller och bång och angrep allt och alla med onyanserade inlägg helt utan röda trådar. Skulle du klara det?
Inlägg #4: Postat: 2001-08-18 18:24:00
Ännu tröttare
Så idiotisk text att jag inte ens bemödar mig kommentera varenda sak jag anser felaktig. Snacka om politikerförakt. Tråkigt att du inte ens uppskattar det faktum att de gör ett jobb någon måste göra men ingen vill ha.
Inlägg #5: Postat: 2001-08-21 10:03:00
peter horal
ett problem förutom pengarna som hindrar dig från att bli en gudabenådad statsminister är väl att du har varit sjukskriven i 5 år,så du kan väl inte arbeta,eller är du frisk nu,fysiskt alltså.
Laddar...