Inlägg #1: Postat: 2006-09-12 23:26:00
|
GunnarL |
Precis Per W! Det ter sig nästan löjligt när en av de värsta roffarna tar sig den här tonen! "Det vänstervridna förljugna pladdret...".
"Den socialdemokratiska pressen som okritiskt bejublar..." Vilken socialdemokratiska press? Är det Bonnierpressen som åsyftas? "Folk måste förstå...". Enligt min åsikt är hela artikeln högerextremistiskt skitsnack utan någon förankring i verkligheten!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-09-12 23:30:00
|
GunnarL |
f/ Men det är ju tur att vi äntligen, äntligen har fått fram Fredrik Reinfeldt! Fast jag tyckte bättre om Bohman - han hade både kniv och utedass! Problemet är att "folk" knappast aldrig har "förstått". På de senaste 60 åren har vi "förstått" under nio år och det har varit dyrt! Inte för von Holstein men för vanligt folk!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-09-13 06:30:00
|
sphincter |
Tja, han betalar val lon till folket som jobbar for honom? Hur manga peroner har du anstallt och sett till att de kan betala hyra och mat? Ar inte det att se till den svage? For sossarna gor ju det inte.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-09-13 07:29:00
|
Per W |
?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-09-13 08:43:00
|
GunnarL |
Göran Persson är en fet, oförmögen och visionslös lägnare! Lyssnar vi på honom kan det gå som i Tyskland där 6 milj judar gasades ihjäl! Reinfeldt är en man med visioner och framtidstro, men de borgerliga partierna vågar inte vara tydliga på grund av det begränsade mediautrymmet! Sådant osmakligt dravel har jag sällan läst! 3 sphincter, jag har under två perioder som egen företagare anställt ca 200 personer - dock inte särskilt "svaga" människor.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-09-14 13:14:00
|
pUs |
Det känns som det kvittar vem som säger något. Dåre som direktör. Ett tänkvärt resonemang är väl rimligen inte mindre tänkvärt bara för att han som för fram det råkar ha lyckats väl med sitt entreprenörskap. Fjantigt inlägg.
|
|