Sätt P för porren

Inlägg #1: Postat: 2001-08-09 10:05:00
suz
det här med porr,i en Nya Zealändsk dagstidning stod det att i det förskräckliga sverige så visar man porr på kanal 1000 varje natt efter midnatt,men själva har dom reklam på teve på nätterna för alla möjliga typer av klubbar. Jag såg en bärgningsbil med reklam för en klubb med "texas-girls", dom skulle aldrig få bärga min bil, jag är inte pryd, men vet att det inte finns några lyckliga horor.
Inlägg #2: Postat: 2001-08-09 10:54:00
suz
forts,,tråkigt bara att det enda jag läser om sverige i dagstidningarna där är om porr,,och när det brann i västberga industri område för några månader sen och röken låg tät in över södermalm,,
Inlägg #3: Postat: 2001-08-10 15:41:00
Tamla Motown
Om du inte vill gå på porrklubb så behöver du inte gå dit. Att bli upprörd över en lastbil med porr-reklam är en överdriven reaktion kryddad med moralisk panik. Jag har varken lust eller pengar att gå på porrklubb själv, men jag blir illamående av människor som anser förbud vara lösningen på världens problem. Det säljs ju heller inget sex på klubbar i Sverige, endast alkoholfri "champagne" för en tusenlapp flaskan.
Laddar...