Blogg är skit

Inlägg #1: Postat: 2006-06-19 11:32:00
stålis
Milan Kundera tar i utmärkta "Glömskans och skrattets bok" rekommenderas upp vår tids grafomani kollektiva skrivklåda. Sourze är bara ett uttryck för denna, bloggandet ett annat.
Inlägg #2: Postat: 2006-06-19 11:33:00
stålis
Mitt bloggande har 2 syften: att sprida bra artiklar jag själv läst samt arkivera dem för ev. senare användning. Jag har dock lite tid. Så jag stjäl mig den från viktigare saker. Vilket inbjudet till en massa jäkt och slarvfel.
Inlägg #3: Postat: 2006-06-19 11:33:00
stålis
Mitt bloggande har 2 syften: att sprida bra artiklar jag själv läst samt arkivera dem för ev. senare användning. Jag har dock lite tid. Så jag stjäl mig den från viktigare saker. Vilket inbjuder till en massa jäkt och slarvfel.
Inlägg #4: Postat: 2006-06-19 11:36:00
stålis
Fast som du säger. Vem orkar i längden? Feed-backen är ju inte överväldigande. Ofta försökt övertala vänner som skriver bättre att hjälpa mig med skrivandet. Men intresset har varit synnerligen svalt.
Inlägg #5: Postat: 2006-06-19 13:13:00
Janne B
OM du verkligen ansåg att S är skit skulle du inte flitigt medverka här!
Jag anser att de som bloggar ofta slarvar sig fram, medan de som skriver artiklar för Sourze ofta har ansträngt sig ordentligt. Kommentaterna här på S. varierar givetvis..i alla avseenden.
Laddar...