|
Inlägg #1: Postat: 2006-06-04 21:14:00
|
|
steno |
Det finns ett för stort gemensamt intresse. LO har inte varit så innovativa förhandlare men de har haft styrkan av en massrörelse och framförallt att ha en regering i ryggen. Den senare har haft valarbetare och ekonomiskt stöd i valkampanjerna
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-06-04 21:30:00
|
|
Janne B |
Just nu anser att 10 pers att din artikel är värd nästan full pott. det var nog länge sedan någon fick det betyget. Så kan det gå för en obunden sanningssökare...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-06-04 21:36:00
|
|
steno |
Tack ska du ha Janne men styrkan i den här artikeln är röster citerade från en annan insändarsajt. De röster berör verklige
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-06-04 21:56:00
|
|
Janne B |
Steno/ Du har tagit på dig ett viktigt uppdrag, som du är väl skolad för..."Personliga vittnesbörd" tar alltid tag i mig. I dag har jag åter träffat tre burmesiska familjer som lyckats ta sig ut från den hemska militärjuntan. De hade militär bakom sig och trampminor framför sig, ändå så är de i Vårgårda nu.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-06-04 22:10:00
|
|
steno |
Jag återger skrift du träffar dem personligen. Men debatten fortsätter i DA, det är en av de få fackliga tidningar som har en öppen debattsajt. Det är i varje fall bra med dem
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-06-04 23:12:00
|
|
GunnarL |
Det är i alla fall alltid intressant att läsa Stenos åsikter - han har varit med lite och vet vad han talar om - i alla fall när det gäller fackliga frågor! Och naturligtvis när det gäller fotboll!
|
| |