Sverige - världens mest jämställda medlöparland?

Inlägg #1: Postat: 2006-03-08 18:03:00
Daniel Wijk
SOm marknadsförare kanske du inte hört talas om sk "ranting"? Dvs att bara skrika ut det man tycker för att man är irriterad eller för att man vill få det ur sig och dela med sig utav det med andra? Kanske vill man gnälla lite över de korkade människorna som amn ser i samhället eller kanske vill man skälla på de som ser men inget gör? :-
Inlägg #2: Postat: 2006-03-08 20:16:00
Enrique414
Bortsett från att det i sin helhet var bland det dummaste jag har läst väcker det en hel del frågor. Författaren kanske kan svara på vad som verkligen är den vanligaste dödsorsaken för unga kvinnor? Vilka ledde de andra folkrörelserna om inte "proffstyckare",
idrottsfreaks, pingstpastorer och fackombudsmän? Nä du, detta är nog ett exempel på vad feminister kallar "backlash", reaktionärt bakåtsträvande på ren svenska....
Inlägg #3: Postat: 2006-03-09 08:23:00
Daniel Wijk
Du tror inte att författaren anser att feminismen inte leder till jämställdhet och därför är rent kontraproduktiv? Det tycker iallafall jag. Feminismen leder till att kvinnor ses som små barn. Små barn ska man ta hand om och ska helst slippa ta ansvar för sina dumma handlingar så länge som dom säger "förlåt" när dom gör någonting som en vuxen skulle råka riktigt illa ut om den hade gjort.
Inlägg #4: Postat: 2006-03-09 08:27:00
peter_
3. Ja, det är en av de stora bristerna med dagens feminister. De omhuldar fördomar och åtgärder som är kontraproduktiva gentemot det mål de säger sig eftersträva.
Inlägg #5: Postat: 2006-03-10 12:06:00
stålis
Min egen favorit är ITTI, Its the immigration, Stupid!
Inlägg #6: Postat: 2006-03-10 12:08:00
stålis
Eller itits. . . tits?
Inlägg #7: Postat: 2006-03-14 13:32:00
Joakim Steneberg
Till Leif-Arne,
Jag har själv sysslat en del med både sponsring och marknadsföring, om vi nu skall blanda in detta.
Budskapet verkar ha gått fram för de som varit öppna för det!

Till Enrique,
"Den vanligaste dödorsaken" kan du kolla upp själv. Kanske?
Det lögnaktiga budskapet har dementerats av media, äver om dementierna blev något mindre...
Gårdagens folkrörelser hade naturligtvis sina proffstyckare, men inte dagens media att luta sig mot, på gott och ont!
Laddar...