George Bush enda politikern med ryggrad

Inlägg #1: Postat: 2006-02-12 00:45:00
AlfVerner
Jag vet inte vad Jyllandsposten är och jag vet inte vem Muhammed är, mer än till namnet och ingetdera intresserar mig ens ett uns av ett gram. Jag har kritiserat Israel som ett internationellt övergrepp och stöttat palestinerna, jag har kritiserat Bush helt sinnessjuka inmarsch i Irak och krävt krigsrätt för honom och Blair.
Inlägg #2: Postat: 2006-02-12 00:48:00
AlfVerner
NU, ska JAG stå till svars för ett par, för mig helt okända bilder. Jag har inte ens sett dom. Det är nog första gången som jag blivit utsatt för rasism, vilket är helt oacceptabelt och att rasisterna är 100-tusentals gör inte rasismen lättare att bära.
Inlägg #3: Postat: 2006-02-12 01:08:00
AlfVerner
DETTA är rasism helt i klass med vilken etnisk rensning som helst; Länk: aftonbladet.se ...jag fattar bara inte hur art.förf. har MAGE att kräva en ursäkt från ett land och förväntar mig att hon beskriver detta nya förhållande, som i nuläget står okommenterat och därför som en rimlig reaktion.
Inlägg #4: Postat: 2006-02-12 01:09:00
AlfVerner
"Danskarna" får skylla sig själva som inte ber om ursäkt...är det så?
Inlägg #5: Postat: 2006-02-15 13:09:00
Redliner
jo, jag misstänkte väl det. ditt stöd, alf verner, till palestinierna var bara ett nationalistiskt och antisemitiskt stöd. det bevisar du här i din totala oförståelese för utvecklingen i danmark och värld, och med din retorik som luktar väldigt mycket stormfrontsnationalism.
Laddar...