Sverige är under attack

Inlägg #1: Postat: 2006-02-05 15:23:00
Janne B
Det borde vara elementärt att veta att muslimer, kristna och buddister är individer. Som individer har de olika grad av tro. De är färgade av sin närmiljö. De har kläder efter byns traditioner väldigt olika.
Muslimerna i Indonesien är nästan nakna för de behöver inte skydda sig för varken ökenhetta eller kyla.
Inlägg #2: Postat: 2006-02-05 15:31:00
Janne B
Lite sekulariserade judar i USA lever ett liv. Judarna vid Klagomuren ett helt annat. För många muslimer är pilgrimsfärden till Mecka livets största händelse.Men de flesta muslimer åker inte dit.
Inlägg #3: Postat: 2006-02-05 15:31:00
Janne B
De är saliga i sin tro ändå. Muslimernas i södra Sudan värsta fiende är muslimerna från norra Sudan. / Jag menar att varje påstående om hur en troende är kan vara hur falskt som helst. 5.000 beväpnade pyromaner säger inget om en muslims vardagsliv och grundinställning.En bild säger bara hur det verkade vara en sekund i vår historia.Exakt där fotografen stod. Ingen annanstans och inte en minut senare...
Inlägg #4: Postat: 2006-02-05 15:59:00
Redliner
jag hade kunnat ta avstånd från vansinnesreaktionerna mycket lättare om det inte vore för de aggressiva uppviglare som tagit över debatten här. nu känner jag i stället att jag måste försvara alla mussar för allt vad livet är värt. det kan vara något att tänka på. om ni icke-muslimer håller rasisterna borta så kanske fler muslimer vågar ta avstånd från vansinnesextremisterna...
Inlägg #5: Postat: 2006-02-05 16:43:00
Friskytten
Så fort man hör ordet rasist eller fascist så ledsnar man. Det är samma sak som att man ledsnar när man hör ordet jämställdhet. Det ju för satan knappt inga rasister, fascister eller antijämställdhetspersoner kvar i Sverige. Inte fler än man kan fylla en buss. Hur orkar så många hålla på detta jagande efter vind?! Problemet är ju elitens hat och oförståelse för det egna språket, landet, tidigare religion kristendomen osv.
Inlägg #6: Postat: 2006-02-05 16:45:00
Friskytten
Personligen fortsätter jag att försvara de jag brukar försvara eftersom jag anser att de är den mest utsatta gruppen i Sverige i dag: Infödda vita män. Men försvara muslimer du i första hand. Alla har sin grej, inget fel med det.
Inlägg #7: Postat: 2006-02-05 18:15:00
ts
Typiskt för PK-vänster som Redliner att försvara diktaturer, censur, självmordsbombare och mordbrännare. Det är inte "rasister" som bygger kärnvapen och tjatar om att israel måste utplånas.
Inlägg #8: Postat: 2006-02-05 20:11:00
Redliner
svar 7: var har jag försvarat diktaturer, censur, självmordsbombare och mordbrännare? kanske är du så uppslukad av hetsen mot europas muslimer att du har förlorat all sans och vett. kanske läser du sådant som inte finns. kanske försvarar du krig, rasism, fascism och intolerans. men snälla, låt inte dessa dina sjukligheter gå ut över mig. och du, vem sa du bygger kärnvapen?
Inlägg #9: Postat: 2006-02-06 21:22:00
ts
Ja vilka fascister är det som pratar om att utrota ett annat land och har börjat anrika uran? Inte fan är det några inbillade rasister på sourze eller några danskar i alla fall.
Inlägg #10: Postat: 2006-02-06 21:28:00
ts
Och i flera andra muslimska länder har man bränt ner kyrkor och mördat kristna, men de behöver nog ditt och resten av vänsterns stöd mot de hemska rasisterna.
Inlägg #11: Postat: 2006-02-06 23:31:00
Unto S
”ts” Det är inte frågan om att utrota människorna eller landet, frågan är att den judiska staten Israel en apartheidstat har inte rätt att existera. Så uppfattar jag Hamas budskap. Beträffande uran! Det finns endast ett land i världen som har använt atombomber och hotar använda även i fortsättningen, nämligen USA. Men dina historiska kunskaper tycks inte räcka längre än till Moderata Ungdomsförbundets senaste spritfest. Atombomberna? Hiroshima och Nagasaki. Som illuminering!
Laddar...