Inlägg #1: Postat: 2005-11-12 19:57:00
|
megaman |
Jag tycker tvärt om. Svenska män borde klappa på kvinnor mer. Svenska män är några av de mest hunsade på denna jord. Jag har själv blivit misshandlad av flickvänner. I början gjorde jag naturligtvis inget, men efter ett tag när jag hade blivit tillräckligt förödmjukad och till åtlöjje så sänkte jag horan på ren reflex med en rak höger, och det var det bästa jag någonsin gjort. Lyckligtvis gjorde hon inget utav det, troligtvis insåg hon att det var hennes fel.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-11-12 20:00:00
|
Villon |
I min lilla stad har vi inte så många av Anna Ekelunds "lattepappor". Här går vi i rediga stövlar, super & snusar & slåss så där lite skönt gammaldags.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-11-12 20:01:00
|
Villon |
"Jag tycker tvärt om. Svenska män borde klappa på kvinnor mer."
Den artikeln vill jag läsa. Skriv! Hähä
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-11-12 20:02:00
|
megaman |
Jag tycker ändå att våld är fel väg att gå..Men jag vet inte vad det är med folk och mig..Men tydligen är det helt ok att slå på mig, antagligen för att jag är två huvuden längre än det flesta. Nästan varje gång jag går ut så är det någon jävel som skall slå mig på käften.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-11-12 20:24:00
|
megaman |
Jag gillar sättet du skriver och vi delar samma typ av humor, även om jag tyckt den har vart missriktad. Men nu förstår jag dig bättre. Du är alltså från landsorten och beskriver den verkligheten. Och det är intressant. Jag tycker du borde fördjupa dig på det. jag vet nämligen en hel del inkl mig själv som har en näst intill idylisk bild av landet.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-11-12 20:26:00
|
megaman |
"Den artikeln vill jag läsa. Skriv! Hähä"
Jag önskar jag kunde skriva som du. Jag vet mina begränsningar. Men tack ändå. :
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-11-13 12:27:00
|
Franklin |
Svar 5: Jag är själv uppväxt på landet, dessutom i en arbetarklassmiljö. Jag kan ärligt säga att jag aldrig stött på det Jonny beskriver. Varken i min egen familj eller hos mina vänner. Självklart förekommer det naturligtvis kvinnovåld, men att det skulle vara någon slags vardaglig "kultur" är bara rent nonsens för att inte säga jävla trams.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-11-13 12:29:00
|
Franklin |
Över huvud taget är Jonnys text, trots att den är välskriven, ofattbart löjlig, överdriven och totalt verklighetsfrånvänd.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-11-13 14:09:00
|
Villon |
5/Jag är född & uppvuxen i Sthlm, men jag lämnade Babylon på 90-talet för värmland. Här har vi nåt slags blandkultur. kan inte bestämma oss om vi vill vara stad eller landsort.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2005-11-13 14:10:00
|
Villon |
7/Mamma har väl rätt. Jag umgås alltid i fel kretsar! .
|
|