|
Inlägg #1: Postat: 2005-09-24 17:06:00
|
|
GunnarL |
Då skall du få lite beröm och kritik av mig Janne. Du är alltid så klok och snäll att ibland blir Du så klok och snäll så att det blir tråkigt. Ibland är det roligt med lite förbannade människor också. Så fick du både beröm och kritik i ett enda inlägg.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-09-24 18:21:00
|
|
Janne B |
GunnarL/Du låter som en vän som vågar säga både det positiva och negativa. När jag sitter och gör mina kommentarer så märker jag ju tydligt "snällismen" och viljan att vara så där gammalmans klok/vis.Här finns ju folk som säger hemska saker om varandra, då kanske jag går i andra diket och blir för utslätande. Men det är ett rätt medvetet val.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-09-24 18:27:00
|
|
Janne B |
Som du förstått har jag hela livet varit i den typ av frikyrkomiljö där vi tagit hand om varandra och hjälpt andra./Det finns hemska kristna miljöer också./ Jag har varit socialarbetare hela livet med lite avrundning åt det diakonala hållet.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-09-24 18:29:00
|
|
Janne B |
forts Jag vet hur folk kan såra varandra till självmordets gräns. Jag har hållit i handen på döende som tagit sitt sista hopp.Jag har jobbat med soppkök.Medverkat i olagligt hjälparbete till Jugoslavien.Nu vet du ännu mer vem jag är. En tämligen originell typ. Jag är väldigt glad över att få vara med här. Snart presenterar jag min Moder Margit.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-09-24 19:10:00
|
|
GunnarL |
Janne, jag är fullständigt övertygad om att Du vet exakt vad Du gör. Ser fram mot att möta Moder Margit.
|
| |