Våld, polis och upplopp

Inlägg #1: Postat: 2005-09-15 22:46:00
Anders Klasson
Jag har läst den, för dj-vligt,men
bortsett från Kristna Janne så är det
nog inte många mångkulturellt
troende på denna sajy som har nån medkänsla med den här flickan från vårt eget folk.Jag säger som
pensionärerna i Norge "Vänstern har
förstört vårt folk och vårt samhälle,
det är vänsterns fel".Som du märker
är min vrede mot vänstern 100
gånger starkare än mot invandrarna,
det är ju vänstern som bär skulden.
Inlägg #2: Postat: 2005-09-15 23:15:00
Janne B
Klasson. Du kan ha långa stycken rätt om du menar att vår flyktingpolitik är fel, då vi nu hamnat i det läget att vi har ett femtital? stadsdelar med en väldig övervikt för flyktingar. Uppenbarligen gäller inte längre svenska lagar i dessa områden. Så fort det gäller familjefrågor så tar Koranen/Islam över. Många visar ingen respekt för svensk polis. Inte ens när polisen skyddar svaga i området.
Inlägg #3: Postat: 2005-09-15 23:20:00
Janne B
Men jag vet att 100.000 tals flydde från Jugoslavien under 1990-talet för att rädda sina liv.Under tio års tid såg vi brända byar, lik i massor, koncentrationsläger, månadslånga bombningar av Sarjevo mm. Så det var inte fel av flyktingarna att söka asyl här. Felet var Regeringens och alla andra politikers handfallenhet, oskicklighet att ta itu med problemet. Så bästa Anders K, sluta skälla på flyktingarna och kritisera politiken sakligt i stället.
Inlägg #4: Postat: 2005-09-15 23:24:00
Anders Klasson
Jo flyktingpolitiken är galen,men det
jag framför allt gör på denna sajt i
huvudsak är att angripa vänstern.
Kan vi få bort vänstern från media,
kulturliv,kyrka,företag och politiska
institutioner så blir det sen
förmodligen inga större svårigheter
att skicka hem invandrare som inte
sköter sig och behålla dom som gör
det.Vänstern vill att Sverige ska "ta
hand om så mycket problem-individer i världen som möjligt,jag vill att Sverige ska belastas så lite som möjligt,det är skillnaden.
Inlägg #5: Postat: 2005-09-15 23:25:00
Janne B
Kanske skulle man gjort glasklart för flyktingarna att de bara fick stanna här så länge det var krig. Sedan skulle de återvända som de flesta flyktingar vi hade 1945.Bygga upp sitt land igen. Inte sitta arbetslösa här med bostäder som var byggda för andra. Det var rätt att vi var humana mot flyktingarna men när det övergick i en slags tillvidare flathet, gick det snett. God natt.
Inlägg #6: Postat: 2005-09-15 23:30:00
Anders Klasson
Nån gång nästa år kommer jag
skriva en artikel där jag kommer att
gå till General-angrepp på hela
Vänstern och där redogöra för vad
vänstern gjort med vårt samhälle.
Laddar...