Inlägg #1: Postat: 2005-08-01 17:11:00
|
Sunny |
Du ska ha en stor jättestjärna för ditt inlägg i Expressen! Klart att vi saknar dig.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-08-01 18:01:00
|
Unto S |
Välkommen hem, Ramona! – höll jag på att säga! Hoppas du skriver en artikel också. Ibland får du en att hoppa i taket och ibland skriver du så härligt mjukt. Tiderna har förändrats sedan sist, då fick man byta signatur när man ville, nu är man fast och det är bra. Jag använde signaturen Viktor som oftast, honom kanske du kommer ihåg? MVH/Unto S, din politiske motståndare. Här är adressen till Ramonas bok: Länk: axplock.se
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-08-01 18:44:00
|
microfilosofen |
KYREUSKramar från en "beundrare". Gillar din frejdighet, även om jag inte alltid delat dina åsikter. Minns du förresten mig? Tror att Kajsa Kallio och du och jag tillhör de allra äldsta Sourze-skribenterna äldstamed från början. Mvh Christer Kyreus
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-08-01 21:06:00
|
YP |
Ramona, jag har verkligen saknat dig, men jag kommer väl ihåg att du skrev något om en kriminalroman i en de sista artiklarna. Jag läste för något år sedan din artikel i Expressens söndagbrev, om nazismen och har sett dina inlägg där ett par gång. Du om någon var en tillgång på Sourze och jag hoppas att du kommer tillbaka. Lycka till med boken.
|
|