"Gubbsjuk"? Vem? Jag?

Inlägg #1: Postat: 2001-06-16 15:19:00
Dan
Nej, man kan ha vilken politisk åskådning som helst, ditt inlägg var på bottenlåg nivå. Toves var välskrivet och seriöst.
Inlägg #2: Postat: 2001-06-16 20:53:00
Johan H A Okker
Nämen blev m m, etc, osv croner tyken efter lite mothugg för sina banala genmälen?

Croner får tåla att drabbas av genmälen av på samma nivå som det smörja han ibland skriver..
Inlägg #3: Postat: 2001-06-18 10:51:00
Stefan H
"i stället för att anklaga mig för att vara "gubbsjuk", "stofil", "sexist" "

Jag har aldrig skrivit det Claes. Läs noga. Det verkar som du utgår i från att alla är emot dig med lite projicerade hotbilder. Något som bekräftas av dina aldrig sinande,
"hugger-på-allt-som-rör-sig" - personpåhopp.
Inlägg #4: Postat: 2001-06-18 17:03:00
Nisse
Claes, du är patetisk. Varför erkänner du inte bara för dig själv att du är en förvirrad stackare och slutar skriva? Man tappar ju sugen att leva när man läser dina genomgående pinsamma artiklar. Suck!
Inlägg #5: Postat: 2001-06-18 18:38:00
claes croner
Det har sina risker att skriva i realtid.
Det är lätt att bli hårt polemisk, dra kritiker över en kam o.s.v.
Några vägande kommentare har väl varken jag eller Tove fått. Hon har inte heller svarat på kritken. Liksom jag själv väntar hon väl på seriösa kommentarer. Själv roas jag mest av att bli ´stämplad ´som vänster, lättstött och gudvetallt. det skall jag berätta för dom i gbg2001 som rasar för att jag varnade för smaröre med den sk ´vänster´ som förstörde Göteborg i helgen.
Claes Croner
Inlägg #6: Postat: 2001-07-16 17:50:00
Jens
Grejen är att två fel blir faktiskt inte ett rätt, så enkelt är det. Vill du ha ribban på en högre nivå, lägg den där själv.
Laddar...