Frihet från religion

Inlägg #1: Postat: 2005-04-04 19:16:00
Unto S
Och vad blev resultatet? 15 miljoner döda indianer! Brukar du säga Heil Hitler också?
Inlägg #2: Postat: 2005-04-04 22:25:00
Anders Klasson
Du missar poängen Unto,jag vill
inte angripa indianernas rätt att
försvara sig emot den vita
invasionen utan det jag vill angripa
är Präternas Predikan att man kan
ockupera ett annat Folks Land
utan Vapen.Indianernas handlingar
går att Försvara,men inte den tidens
Kristna Prästers Handlingar.
Inlägg #3: Postat: 2005-04-04 22:33:00
Anders Klasson
Egentligen Borde alla Europeer
återvända till Europa,men först
måste dom hjälpa indianerna att
skicka hem alla andra konstiga folk
som Europeerna släppt in,
indianerna är för få för att kunna
skicka hem alla Araber,Asiater och
andra folk på egen hand.
Inlägg #4: Postat: 2005-04-05 11:33:00
tomster
Anders, snälla, sluta kapitalisera var tredje ord som nåt försök att låta formell eller varför du nu gör det. Det är inte så man skriver i svensk skrivtradition och det borde väl intressera dig? Det ser för jävligt ut helt enkelt. I övrigt, varför ska européerna hjälpa till att kasta ut andra folk om du förutsätter att de kan dra frivilligt, då kan väl alla andra folk också dra frivilligt? Eller kan man inte be en arab om nåt och få det gjort?
Inlägg #5: Postat: 2005-04-05 11:34:00
tomster
Det bästa är väl att bara dra och be om ursäkt? Våra skuldkänslor för situationen i Afrika t.ex. hjälper ju inte direkt dem, snarare förlänger och drar ut på den.
Inlägg #6: Postat: 2005-04-05 11:36:00
tomster
Du verkar helt enkelt tro att det är tyska du skriver eftersom du kapitaliserar en del förvirrande nog substantiv, men du kapitaliserar även ord som borde, varför gör du det? Du har inte alltid gjort så här tror jag heller. Ja, jag tycker det här var viktigare än det du skrev. Att präster svamlar håller jag dock med om, religion i sig är inte farligt, det är när någon utger sig för att vara uttolkare och i kontakt med högre väsen det blir riktigt creepy.
Laddar...