Rasism moral

Inlägg #1: Postat: 2005-03-21 13:58:00
Ropixdaniel
Ja, jag reducerar dem till dumma bonnläppar. Men jag är beredd att kommunicera med alla personligen om detropix0762439672hotmail.com. Bollkänsla: jag skulle kalla det för allmänt känt bland fotbollsintresserade att sydländska fotbollskulturer innebär bättre bollkänsla bäst: Sydamerika, inte långt efter: Medelhavet, Mellanöstern, Balkan. Men det skrev jag mest som underhållning. Skönt att du höll med om den viktigaste kärnan i texten.
Inlägg #2: Postat: 2005-03-21 16:07:00
stålis
Vilket påminner mig om diskussionen om afrikanska löpare och fotbollsspelare. Rod Liddle i The Spectator och Guardian skrev en intressant artikel i ämnet, "Black is best". Vad han exakt kommer fram till fattar jag inte, annat än att det är en öppen fråga huruvida det har med kultur eller genetik att göra. Döm själva!

Länk: findarticles.com
Inlägg #3: Postat: 2005-03-22 16:22:00
stålis
"Several solid studies, published in publications like Journal of the National Cancer Institute, show that black men have on average 3 to 19 percent more testosterone than white men. This is something to consider when were told that black men dominate certain sports because of white racism or economic class rather than black skill."

Länk: vdare.com
Laddar...