|
Inlägg #1: Postat: 2005-03-13 09:28:00
|
|
Nähädu |
Jag har aldrig haft något till övers för de som framhäver integritet som argument. För min del får de gärna sätta upp kameror överallt. Det visar ju om inte annat på att poliser sällan är några raketforskare
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-13 22:14:00
|
|
Mysan |
Kameror eller int man tänker ju nästan aldrig på dom.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-14 02:47:00
|
|
soilander |
Helt rätt Sven, för kameror övertygar snabbare allmänheten om den sanna rättvisan än att se kostymer på myndighetspersonal. Men, då måste det finnas mer
e-demokrati än vad det finns idag.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-14 12:33:00
|
|
Henrik Eriksson |
Om ni inte har något att dölja så går ni säkert med på att men öpnar er post så att det inte finns några olagligheter där. Automatisk telefonavlyssning som regarer på ord som bomb, palestina, hitler och på snuskord. Alla hemsidor du går in på loggas av operatören och lämnas ut till polisen om så önskas. Eftersom ingen har något att dölja invänder ingen. Jag börjar bli rädd!!!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-03-20 12:52:00
|
|
Sunny |
Angeläget!!!
Du har helt rätt i mina ögon.
Mera kameror på offentliga platser. Förhoppningsvis hittar vi olika rånare o misshandlare på bild o på sikt kanke vi får ner antalet? Likaså med polismisshandel: jag har sett en kvinna som blivit söndersparkad av polisen. Ingen vacker syn. Polisvåldet utomhus skulle sjunka med kameror. Tyvärr sker polismisshandel ofta inomhus arreste
|
| |