|
Inlägg #1: Postat: 2005-02-22 23:24:00
|
|
Franklin |
Precis. Vi som är lite sunda i huvudet får inte ge oss.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-22 23:32:00
|
|
Calle Z |
Var var poängen då Shima? Förklara det för mig. Jag ser den då inte. Men å andra sidan så kanske jag inte är riktigt sund i huvudet? Men förklara för en stackars osund själ vari poängen ligger? Du är ju så mycket visare än mig.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-22 23:50:00
|
|
Franklin |
Calle Z: Du vet väl att alla som inte sväljer likhetsfeministernas propaganda är osunda idioter som inte vet sitt eget bästa. Själva är de begåvade människor som minsann vet hur det "ligger till".
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-22 23:55:00
|
|
Calle Z |
Franklin. Jo efter en tid på Sourze så är man tydligen både det ena och det andra : Men ett svar kunde väl dessa begåvade människor i all sin vishet nedlåta sig till att ge en? Så vi osunda också kan bli klokare! :
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-23 08:40:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Shima lever på morötter.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-02-24 17:49:00
|
|
Beckisbarnet |
Shima, vem är du egentligen? Tyckte du att texten var bra?? En kvinna som skriver att hon skall falskanmäla män för våldtäkt är ju vidrigt. Många tolkar artikeln som ironisk, men jag tolkar det som att texten visar Josefines verkliga jag. Henne skulle jag INTE vilja möta mellan två lakan!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-02-25 19:28:00
|
|
Calle Z |
Shima. Du skriver i svar 6 att tjejer självklart INTE tänker såsom artikeln är skriven. Häpnadsväckande att du kan veta hur alla tjejer tänker! Vidare så Vet du att det inte är så många tjejer som falskanmäler våldtäkter! Din visdom tycks sakna gränser...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-02-26 14:23:00
|
|
Beckisbarnet |
Svar 10: ..men det vet du väl att Shima är en intelligent kvinna?!
Hon vet ju allt, och såna kan bli farliga. Hon, precis som Josefine Alvunger, som hotar män med att anmäla dem för våldtäkter som dom inte begått. Motbjudande.. *uuurjk*
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-02-28 23:27:00
|
|
Calle Z |
Shima tillskriver mig åsikter som jag inte har när hon i sin vishet påstår att jag av principskäl vägrar att inse att det finns vissa män som våldtar!! Jisses! Du kan ju hänvisa till något ställe på Sourze där jag har gett uttryck för sådana åsikter!
|
| |