Inlägg #1: Postat: 2005-02-22 21:17:00
|
Tingeling |
Och även om föräldrarna aldrig kommer kunna ta hand om barnen själva så ska de ALLTID ha rätt att ha kontakt med dem, precis om barnen har rätt att ha kontakt med sina föräldrar. Det kan väl alla vara överens om i alla fall?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-22 21:27:00
|
Nähädu |
Vad vet vi? VILL sonen ha kontakt med sin mor överhuvudtaget?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-22 23:18:00
|
jeanette |
Socialutredare var inga socialutredare, de gjorde ingen utredning!
Det är psykopatiskt att ta barn från oskyldiga, ljuga och hålla barnen borta i åratal.
De som egentligen inte skulle få bestämma känner mig inte, de har inte ringt mig de har tagit mitt barn! De har inte pratat med min son!
Borde de inte bry sig om dem de tar barn ifrån? Bry sig om barnen?
Vad är det för glädje att se sitt barn med vakter några timmar om året.
Min son är säkert lika olycklig som mig!
Läs NKMR.org
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-23 09:16:00
|
Nähädu |
jeanette. Tror du verkligen på det du själv skriver? Ingen kommun eller myndighet ställer så att du enbart får "se dit barn med vakter några timmar om året" utan att det är absolut nödvändigt. Jag blir mer och mer illa berörd över hur du hänger ut folk offentligt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-23 10:19:00
|
jeanette |
Varför skulle jag tro på det själv att de har misshandlat mig i nio år? Jag skriver bara för att jag tycker det är roligt. Om jag tror på att min son har hållts borta i nio år?
Vad skall jag svara?
Nej! jag tror inte på att de stal mitt barn, varför skulle jag tro det om det inte var absolut nödvändigt att tro på att det är sant!
Åker du runt till alla socialbyråar i Sverige och inspekterar eftersom att du vet så mycket?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-02-23 12:56:00
|
jeanette |
Det skrivs mycket just nu om våldtäkter. Ishockyspelarna åkte hem direkt och skämdes efter det som hade hänt med 22-åringen.
Sexuelle händelser har något värde. Men vi som får våra barn stulna utav falska socialsekreterare, det är inte kriminellt.
Folk tror att socialas "barn och ungdomsgrupper" består av snälla människor. Verkligheten är en annan!
Barnarov är lika kriminellt som grov våldtäkt!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-03-06 21:10:00
|
Lillamy |
Tingeling du har en poäng i det du säger men det ser inte myndigheterna.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2006-05-30 18:43:00
|
Consequentia |
Varför har föräldrar rätt till sina barn men inte barn rätt till föräldrar?
|
|