Det sociala tog mitt barn för nio år sedan

Inlägg #1: Postat: 2005-02-22 18:55:00
Daniel Wijk
Samt att det finns fall där dom ska ta barn och inte gör någonting. Men jag tror inte att en advokat hjlper i detta fall, har socialen bestämt sig för någonting i detta landet så använder dom vilka metoder som helst för att genomdriva det. Ibland är man rättslös i Sverige idag, ibland tar socialen allt man håller kärt och det finns ingenting man själv kan göra. :-
Inlägg #2: Postat: 2005-02-22 18:56:00
Daniel Wijk
Detta gäller ialalfall de fall som har och göra med barn. Som förälder är du rättslös när socialen har bestämt sig. Jag skulle hellre slåss med skattemyndigheten och främlingslegionen än socialen. Dock så är jag för skatter, tolka mig rätt. :-
Inlägg #3: Postat: 2005-02-22 19:34:00
jeanette
Jag hade advokat hela tiden. Det hjälpte inte. Socialas advokat fick kalla mig vad hon ville, de bad inte om att få se på läkarintyg, bevis. på dessa engångomåret möten med socialnämnd, länsrätt, kammarrätt, regeringrätten tog inte ens upp det, då fick jag börja om igen. Läs mina tidigare kommentarer. De känner mig fortfarande inte.

Läs NKMR.org
Bläddra till "Diskussionsforum"
Inlägg #4: Postat: 2005-02-23 13:27:00
jeanette
Jag älskar min son. Han är stulen utav myndigheterna! Ingen advokat i Sverige kan sätta stopp för detta förtryck som råder i hela landet. Jag och min son är inte de enda som är utsatta för myndighetsövergrepp.
Så länge nyheterna på tv håller tyst! Inte talar om att sociala har kidnappat en massa barn, i många år! Att dessa barn hålls som fångar hos sk. fosterfamiljer då händer det inget. Sociala kan fortsätta att kidnappa, stjäla barn!
Laddar...